Polikliniekmedewerkers en doktersassistenten - bejegening


Op de polikliniek ben je voortdurend aan het communiceren met patiënten.  Dat kan aan de balie zijn maar ook via de telefoon. Vaak gaat dit goed en is je patiënt tevreden. Misschien heb je wel situaties meegemaakt waarin dit niet helemaal lekker loopt. De communicatie gaat dat niet zoals je dat wenst en raakt je patiënt of jijzelf gefrustreerd. In deze vernieuwde uitgebreidere scholing leer je wat communicatie is, welke factoren en gedrag communicatie beïnvloed en dan met name dat deel waar je je niet bewust van bent.  Je leert tools om de communicatie te verbeteren zodat de patiënt tevreden is en jij ook bereikt wat je wilt bereiken. 

Het kan gebeuren dat je een collega hoort communiceren op een manier waarvan jij vindt dat het echt niet kan. Hoe vertel je dat? Wat als jij hoort dat je communicatie niet correct is? Ook dat deel behandelen we in deze scholing.

Bij de scholingsdagen zit koffie/thee inbegrepen.
Voor deze scholing wordt accreditatie aangevraagd KABIZ.

Doelgroep

Programma

Certificering

Na het volgen van het volledige programma ontvang je een certificaat van het Leids Universitair Medisch Centrum.
Bejegening - communicatie - balie - assistent en patient - 17238668_m-2017-09-07-1-2018-03-15-1 (1)-2019-02-27-2.jpg

Samenvatting

Programma

Duur

2 middagen

Accreditatie

Contactpersonen

Prijs

De factuur versturen we achteraf.
Onder voorbehoud van druk- en schrijffouten.

Startdatum

30 september 2019

Locatie

V4-62 (geb-3, Onderwijsgebouw); V4-50 (geb-3, Onderwijsgebouw)

Aanmelden

 
© 2015 - 2019 Leids Universitair Medisch Centrum | Algemene Voorwaarden